Tout les couleurs du ciel

Lisa och Johanna räddade mig från en tråkig dag igår. Tack. :D Så kvällen bestod av skitsnack, planer, god mat, Gossip Girl och massage. Hahahaha.







Nu försöker jag tvinga mig själv att gå ut med reklamen. Asså vet ni hur varmt det är? 27 grader. Det är mysigt i vanliga fall men det är hemskt att jobba när det är så varmt. Det ultimata jobbvädret är 16 grader och moln. Ugh, jag pallar inte. Det blir liksom varmare ju närmare kvällen vi kommer. Hoppas det börjar åska och regna så att jag får svalka mig och springa runt med blött hår och se ut som en jätteduktig reklamutdelare så att folk bjuder på kakor. Inte för att det nånsin hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0