Sjuk tjej säger hej hej!

Godmorgon finisar! Klockan är ett men det är ändå en god morgon. Igår innehöll ett oväntat besök till Hanna som fyller 18 på tisdag. Jag träffade Sabina, Emelie och Christina igen, det var länge sen. Träffade även Madelene och Ruth, två människor jag aldrig umgåtts med. Vi hade faktiskt riktigt kul, vi körde störda lekar och en tipspromenad som alla sög på. Det roligaste var trots allt när vi satt och gjorde ingenting och helt plötsligt kommer Johannnes Karlsson instormandes, greppar tag i gitarren och börjar spela, för att sen titta upp och se oss och säga: "Nämen, bekanta ansikten!" Heeeeelt random.

Jag åt jättemycket goda saker. Med jättemycket menas cupcakes, jordgubbar doppade i choklad, grillspett, potatissallad, cheeskake och, ej att förglömma, chips. Vi såg Fantomen på Operan. Den är helt awesome. <3
Jag kom hem runt tolv någon gång. Somnade väldigt fort. Tog självklart inga bilder på grund av den förbannade kameran. Men men.

Idag har jag fått en läkartid, om en halvtimme för att vara exakt. Älskar att jag hörde av mig 11.15, de ringde upp 11.20, klockan 13.20 kommer jag gå dit och 13.30 kommer jag bli undersökt. Det kallar jag bra sjukvård!

Sen har man ju tur med läget asså. Tack Gud för att jag bor 20 sekunder från busshållplatsen, 1 minut från Vårdcentralen, 1 minut från affären och 30 sekunder från skogen. Jag gillar Sävja.

Btw, jag drömde skumt inatt också. Jag drömde att jag och Jacke gick i samma skola och blev mobbade. En dag tryckte ungarna in våra huvuden i glasrutor. Jag fick ett jättedjupt sår i huvudet och det rann mörkt blod i hela ansiktet. Sen tog Jacke med mig till ICA (jag drömmer om den där himla affären varenda natt!!!) och berättade för mig att jag faktiskt var väldigt dryg. Sen kidnappade han, Lisa, Vicki och Janna mig och tog med mig till skogen där vi skulle spela ett rollspel, som gick ut på att jag till slut skulle bli den rollen som jag spelade. Men det var faktiskt ingen mardröm, jag vaknade utvilad och tyckte mest att det var väldigt skumt.

Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0