Mitt fantastiskt händelserika liv

Glöm att jag gnällde på mamma i förrigår. Utan mamma vore jag död just nu. Eller, ja, jag är rätt död, men mamma kan i alla fall försvara mig. If that makes sense. Nä.

Jag jobbade igår. Det gick bra. Jag jobbade idag också. Det gick bra. What a life. Ja.
Vad gör ni annars då? Era små finisar? Jag sitter och pratar med Totti. Hon är skum. Jag har börjat ge henne tidningspapper i buren istället för bomull, eller vad det nu var, och hon äter det. Inte bara det, nu har hon börjat äta spån också. Vad är det i trä som är så himla gott? Jag vet inte.

Jag har fått mina betyg! Det gick skitbra, 3 MVG och 4 VG. Vilket är helt sjukt med tanke på hur deprimerad jag var i våras. Men jag är väl awesome, hihi.
Jag fick VG i Foto A, wooohoooo! Hade jag fått G hade jag fått lite damp. Då hade det inte varit kul att läsa Foto B. Men jag funderar fortfarande på att höra av mig till skolan/kommunen och be om att få läsa Franska 5 på Katte eller något annat satsigt ställe. Jag vill läsa det. Punkto. Och får jag det tänker jag inte läsa Foto B.

Jag har två doser kvar av nässprayen. Mitt öra är fortfarande inte okej. Please kill me, jag vill inte låta en läkare ta ut vattnet. Fatta creepy med en slang uppstoppad nånstans i ansiktet - neeeeeeee. Vill icke.



Så ser jag ut nu när jag gör konstiga miner och inte har plattat håret. Jag har fortfarande inte tonat det, men jag vågar inte göra det själv och mamma har aldrig tid.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D *hyper-smilisar gillar dig* :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0