Kära Casio EX-Z19, kom tillbaka till mig

God dag människor!

Jag sov så bra inatt. Jag satte på den här när jag skulle sova och somnade till den. Helt sjukt bra ju!



Jag vaknade halv elva och stod i köket i fem timmar. Mama borde vara stolt över mig, jag lagade mat och diskade en massa. Sen städade jag mitt rum. Är inte riktigt klar än, men jag pallar inte dammsuga under sängen. Nee. Nu har jag varit tillräckligt duktig.
Hade tänkt ta årets första dopp idag men det blev alltså inte av. Dumma pappa att jobba så att jag måste hjälpa mamma. Nee, jag skojar igen. Jobba på.

Men jag har lite dåliga nyheter också... Min kamera är trasig. Eller rättare sagt, det i kameran (vad det nu är) som läser av minneskortet är trasigt. Jag kan alltså inte fota med ett minneskort i för då skriker den "KORT FEL" och stänger av sig. KORT FEL. Är den dum eller? Ska den inte bara dampa men även särskriva? Hate you.
Jag kan fota utan minneskort men då kan jag bara ta typ fyra bilder. Egentligen gör det inte så mycket, jag hade ändå tänkt köpa en ny, men inte än! Jag har inga pengar just nu, jag tänkte vänta tills jag får min lön i typ augusti eller nåt. Så jag vet inte vad jag gör. Jag får väl hyra mina pärons kamera än så länge, för min mobilkamera suger.

Är det nån som har en överbliven kamera nånstans annars? Den behöver inte vara av bra kvalitet, 5 megapixel duger finfint. Jag känner mig så naken utan en kamera. :(



Det här åt jag igår. Hur awesome? Sommaren är bara fööör bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0