I have cookies!

Ni vet inte hur mycket kakor jag har ätit idag. Jag har ätit upp nästan allt som Jacke och Vicki lämnade kvar igår. Men jag har inte ätit det för att jag är frossig utan för att jag är sjuk. Så det så.

Igår kom alltså de två hem till mig. Vi köpte massa mat på ICA först, sen drog vi hem till mig och åt pasta och rostbiff. Vi bakade en paj. Sen typ flummade vi ett tag och när vi gick ut för att ta en promenad så började det regna. Så vi satt vid Sävjaskolan, och tro mig, det var flummigt. Sjukt flummigt. Så flummigt att alla filmer inte gör oss rättvisa för jag filmade inte när vi var som knäppast. Jag tror Vicki har en film där jag och Jacke dansar. Ni kan ju hålla tummarna för att den kommer upp nån gång (fast jag tvivlar starkt på att ni vill se det, så håll inte tummarna).

Och ja, vi drack Fanta. Den var röd. Vi blev galna. Men det var fortfarande Fanta. Nostalgitripp, oh yes!







Jag har skrivit en jättelång dikt idag. Jag har snart varit duktig och hört av mig till någon som jag borde höra av mig till. Och jag har ätt kakor. Massor med kakor. Men det förtjänar jag. När man vaknar med tjejmagskramp och feber så har man knappt något val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0