Hååååår

Jomen, hörrni. Vad tycks?



Joo. Säg att det blev bra. Titta så söt jag är.



Okej, creepy funkar också.

Vet ni vad läkaren sa? You won't believe me. Det är inget fel på ditt öra. Eh. Nähä? Jo, det är det. För i nästa mening sa hon du har ett väldigt kort mellanöra, kortare än normala människor. Meh. Sorry liksom. Sen kom hon i alla fall fram till att jag inte har någon vätska bakom trumhinnan, men att jag ska tryckutjämna i två månader till och bara ringa om jag får dålig hörsel, eller om det inte blivit bra när jag börjar skolan.

Sen nämnde hon i förbifarten att hon skulle sluta. Rätt åt henne.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild!:)

2011-06-22 @ 00:51:46
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0