Green man suit

Jag vet att det här låter lite sjukt, men jag vaknade halv tio idag. Av mig själv. Ingen väckte mig. Eller okej, Jannas sms kanske var en bidragande faktor men annars hade jag bara lagt mig ner och somnat om. Men icke. Jag somnade halv tolv inatt. Helt sjukt. Igår var kaos så det var kanske inte så konstigt att jag var trött... Sen vaknade jag klockan ett och trodde den var fyra. Sen somnade jag igen. Hej hej jag babblar bara.

Titta vad jag hittade för resten. Skulle inte ni också vilja ha en sån?



Öh. Aa. Gud vad het den är. En sån vill jag verkligen ha. Sååå coool.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Perfekt present att köpa till dig när du fyller år! :D

2011-06-17 @ 10:30:04
URL: http://viktorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0