Everybody just have a good time

Nu har jag inte bloggat på skitlänge, sorry. Men i fredags jobbade jag i sju gripandes timmar och städade fjorton trapphus, inklusive vindar och källare. Jag var helt död när jag kom hem. I lördags åkte jag till Lisa och firade att sommaren var här! (Eftersom retardsen på Kunskapsskolan (och resten av Uppsala) precis fått sommarlov.) Sen sov jag över där och igår var jag jättetrött.

Men nu är jag här, pigg och glad. Vicki och Jacke är på väg hit. Mamma är stressad för hon vill ge dem mat men fattar inte att vi kan ta hand om oss själva. Jag sa att vi kunde snatta på ICA och äta maskrosblad ^^ Så nu är hon lugn igen. HAHA.
Jag hade tänkt färga håret idag, men det blir inte av. Hade även tänkt köpa en cykel men inte heller det blir av. Men who cares, det är sommarlov, go with the floooow.

Johannas glas





Random film...



De säljer skumma saker på ICA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0