You can't remember, you try to move your feet

Regina Spektor - Eet


Det regnar ute och jag är sådär härligt trött. Ni vet, som man blir när man har jobbat mycket. Jag har städat i sisådär 4,5 timmar. Det är jobbigt men ändå skönt efteråt. Man vet att man är rikare än innan och att man har gjort något vettigt istället för att sitta på en stol och dega.

Nu regnar det i alla fall. Jag har saknat regnet. Bara massa sol hela tiden gör mig trött och halva familjen blir sjuk på grund av damm och pollen. Så nu har vi regn igen. Då passar Regina Spektor bra.

Jag får ångest när jag bara sitter vid datorn hela dagarna. Jag gillar inte att mitt liv kretsar kring Internet. Jag älskar IRL för mycket. Men det finns inte så mycket att göra åt saken. Jag ska ändå ta igen allt senare i sommar. ;)
På lördag hoppas jag att jag ska träffa Katrin, om inte Janna och Lisa är totalt himla upptagna på söndagen. Då vet jag inte vad jag gör riktigt. Dampar, tror jag. För jag vill träffa dem, hehe.

Frida tog med mig hem och bjöd på chokladbollar för resten. Det var väldigt random, men chokladbollarna var goda, haha. Jag önskar att jag kunde vara lite mer lättsam. Inte så blyg. Jag snackade med Johanna om det, men jag kan nog snacka om det i en evighet. Jag vill ha många vänner och många bekanta som jag umgås med ofta men det har jag inte. Det är mest mitt fel, men jag är en sån där som har svårt för att lita på folk så de måste typ bevisa att de är bra människor. Vilket liksom.....gör att man blir ensam.

Nu låter jag jättedepp. Det är jag inte. Jag är glaaaad. :D

Jag älskar citat. Jag borde ha en egen hemsida med citat som jag tycker om. Jag kan ge er ett citat varje dag men vad bryr ni er om det. Ech. Men jo, om jag känner för det. För ni är så illa tvugna om ni ändå går hit. Ni har möjligheten att göra annat men istället läser ni det här. Inte tänker jag tycka synd om er.

Slänger in det här klippet också. Så himla söt kille, hahahaha. Värsta uppenbarelsen liksom. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0