Vem bryr sig om sömn?

Jag är helt speedad just nu. På trettio timmar så har jag bara sovit tre eller fyra. Men that's guudish!

Jag åkte hem till Vicki igår. Vi och Lisa (som älskar att följa recept, hehehehehe) bakade bullar. Lisa drog och då gick jag och Vicki till 4h och såg på det nyfödda fölet där. King of Pop heter den. Sötaste fölet jag sett.
Sen kom Lisa tillbaka och då åt vi bullar och såg på Remember Me. Bara Lisa och jag fattade hur underbar, sorglig och fin den var. Lisa grät och jag satt typ och snyftade. Så sjuuuuukt bra!

Sen helt random kom Johanna in genom dörren. Då satte vi oss i köket och spelade Cluedo i flera timmar och garvade konstant. Vi var skitrötta och höga på koffein och ingen fattade nånting. ^^

Janna åkte hem typ runt midnatt nån gång, och vi andra satte oss i uterummet och började prata. Mycket. Vi var jättedjupa och fick typ med filosofi, teologi och våra egna liv i den här jättelånga diskussionen som alltså tog fyra-fem timmar sådär. För Lisa gick hem klockan fem eller sex och då gick jag och Vicki och la oss i hennes rum. Vicki slocknade direkt och jag med min himla insomnia somnade typ efter en jättelång stund. Sen gick vi ändå upp halv elva...

Vi tog promenader med Kasper och såg på random grejer på tv innan mamma kom och hämtade mig. Vi köpte massa växter. Jag är jätteglad. Vi har köpt vinbär, såna där vita vinbär. Vi hade massa såna bär när vi bodde i Örkelljunga. Jag blev helt nostalgisk. Sen köpte vi massa hallonväxter och nån buske typ. Sen åkte vi till CityGross igen, som jag alltså aldrig besökt innan igår, och jag köpte en Cola. Försökte hålla mig vaken. Köpte present till Rebecka. Nu är jag hemma. Jag har ätit ravioli. Mina senaste födointag är alltså ravioli, cola, juice, Vickis jättegoda Start-flingor, bullar, kaffe. Jag är nyttigast i världen.

Kasper




Gick förbi skolan också. Hehehehe mobbad.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Rememeber Me är helt underbaaar!

2011-07-05 @ 21:28:19
URL: http://viktorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0