There's no time to go to sleep

Heeej gummor och gubbar! Nu har jag hunnit fylla år och grejer. 18 bast. Jag känner mig jättestor och jättestolt, haha. Har fått lite presenter och ätit så mycket onyttig mat att jag fått ångest. Har träffat mina bäbisar och umgåtts med dem. Gick väl och la mig runt två inatt. Är hyfsat trött men glad som fan.





Vickis katt var lite arg imorse.



Hela familjen är i stan och jag sitter här och degar. Tänkte följa med och titta på en utställning som jag tyckte om men jag pallade inte. Att få vara ensam hemma händer liksom aldrig (okej, pappa är hemma men han hörs liksom inte) så jag valde det istället.

Jag har fått nån jättegod choklad från Jenny som ligger på mitt skrivbord och frestar mig. Help. Apropå skrivbord så ligger Inception där också. Jag kinda dör. Vill. Se. Nu. Men. Nu. Kom. Alla. Hem. Så jag skae typ såhära göra något annat. Men ha det bra tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0