Min sista dag som omyndig. Känns skumt.

Åh, underbar dag. Mest för att jag fyller år imorn, la la la la la... :D

Träffade mina flickor igår. Jag har saknat dem! Nu kommer jag snart träffa dem så mycket att jag kommer tröttna på dem, yaaaaay! xD





En jättegammal sockerkaka som Vicki åt av.









Hahaha Lisa ville vara med på den här bilden. Så hon slapp.






Jag orkar inte gå ikväll, jag har jobbat och är jättetrött. Men på onsdag, då ska jag vara social igen. Imorn fyller jag år, som sagt. Som sagt som sagt som sagt som sagt som sagt. Jag är bara lite ivrig, hiiiiiih.

Kommentarer
Postat av: Flatshoppen

Hej, flatshoppen.com är ett relativt nystartat företag vars affärsidé går ut på att sälja produkter till tjejer som gillar tjejer. Vi har ett stort sortiment av prylar som består av Flatfilmer och TV-serier (bl.a. nya flatserien Lip service för endast 199kr!), regnbågsflaggor, Smycken med kvinnotecken, handdukar, Posters, m.m. så gå in på vår sida nu och kom gärna med synpunkter eller önskemål! Vi på flatshoppen önskar er en trevlig dag!

2011-07-26 @ 12:42:36
URL: http://www.flatshoppen.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0