Nattuggla

Jag är så bra på att blogga. Real or not real?

Nej men här har man kul. Jag har badat och träffat folk. Har jobbat idag. För resten, apropå jobb, vet någon när schemat för hösten är klart? Förra året var det ju klart skittidigt. Jag vill se det nu så att jag hinner vänja min hjärna vid faktumet att jag inte kommer ha någon tid att äta och sova i höst. Vill inte få en alltför stor chock i augusti.

Haha jag älskar Lisas ordval. "Någonting som jag verligen tycker är störande är när folk lägger upp bilder på sin blogg på sig själv i bara underkläder! Jag fattar inte grejen, dryga uppmärksamhetssökare, gör nått vettigt med era liv! Vad är inte roligare än att bli fotad i underkäder? Jag skulle hellre äta glass, städa rummet, sjunga en trudelutt."

Nu funderar jag på om jag verkligen hellre skulle städa rummet än bli fotad i underkläder. Beror på vem som fotar kanske. Hahaha normal fundering.

Godnatt nu. Jag bloggar imorn. Promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0