På språng

Nicole är här! Det var liksom värt att skriva om, tycker jag. Det första hon sa (typ första, hon sa nog hej och sånt också) var "Du har förändrats!" Man ba, jaaaaaaaajjamän! Och nu fattar jag så mycket mer än franska än sist, vilket tydligen stör henne, haha. "Du förstår grejer du inte ska förstå!"
Mamma hade sagt till henne att det var lite kyligt just nu, och att hon skulle ta med lite varmare kläder. Så dyker hon upp i vinterjacka. Ma ba "tack för den, det är inte sååå kallt!"

Nu ska vi till stan tydligen. Till Slottet och Domkyrkan. Jag älskar Domkyrkan, det är så himla lugnt och mysigt där. Så jag är pepp.

Imorgon ska jag till Katrin och "bada" (jag kommer såååå inte bada, himla kyla!). Mm. Härrå.



Grej på busshållplatsen. Jag har mina estetiska stunder.



Så att ni inte glömmer hur jag ser ut, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0