Ledsna ägg

Jaha, hej. Här är jag. Jag väntar på att klockan ska bli halv två så att jag kan ta bussen till körskolan och plugga lite.

Jag läser om något jättecreepy som det står om i en gammal Illustrerad Vetenskap. Det står något om några "ägg" som är placerade runt om i världen, slumpgeneratorer kallas de. De kan tydligen känna av när något ska hända, innan det händer. Man kan inte se på dem vad det är som ska hända, bara att något ska hända/har hänt. De reagerade till exempel lite efter World Trade Center, lite vid tsunamin i Thailand och mycket några veckor efteråt när hela Europa hade tre tysta minuter till minne av katastrofens offer. De känner sorg alltså, de där äggen.

Jag vet inte vad jag ska skriva, det har inte hänt något kul varken igår eller idag. Jag drömde en hemsk mardröm inatt som jag inte kan glömma och kommer antagligen gå och tänka på den hela dagen.

Haha, visste ni att han som uppfann falluckan, som man använder vid hängning, senare i livet blev dömd till döden genom hängning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0