Jag lever mellan raderna, dansar i marginalerna

Men alltså. Jag har inget att blogga om. Så jag gör en sån där lista ni vet.

Dagens Najs:

1. Jag fyller 18 om fyra dagar.
2. Tonfisksallad är gott.
3. Det är precis perfekt väder. Lite sol ibland, lite regn ibland. Awesome.
4. Jag trodde att jag hade fått 6000 spänn mindre i lön än jag skulle ha fått. Så hade jag inte det :P:p;P;p. Hahaha nej men det var bara lönen för juni. Tack och lov.
7. Alltså, jag skrev en sjua nu. Jag vet inte varför.
5. Mina dikter blir bra.
6. Totti lever. Jag trodde hon hade fått lunginflammation eller nåt. Hon andas konstigt. Men hon levde både igår och idag.
7. b) Snart kommer jag få träffa massa folk igen.
8. Många av punkterna ovan kan ses från en negativ vinkel men jag ser dem automatisk från den positiva istället.
9. Jag älskar att bo här. Vackert vackert vackert.

Dagens Bajs:

1. Jag kom inte på en punkt 10 på förra listan.
2. Det är jättetrångt i vårt rum nu när Noomi sover här. Tre personer på kanske 25 kvadratmeter. Eller nee, mindre.
3. Det är fyra dagar tills jag fyller år. KOM IGEN TIDEN.
4. Bajs på explosionen i Norge. Jag hatar global rädsla.
5. Bajs på alla teorier som folk kommer upp med fast det bara har gått några timmar. HÅLL KÄFTEN TILLS MAN HAR LÖST DET OCH SLUTA LÅTSAS ATT DU ÄR SÅ HIMLA SMART VA.
6. De sa på norsk TV förresten att det kunde vara "lokala invandrargrupper" som låg bakom dådet. Liksom. Vaddå. Så, om jag tar mamma och hennes kompisar som är invandrare och ställer dem på busshållplatsen... Då är de en grupp, och de är invandrare.... Invandrargrupp alltså. LOL. Watch out, mum.
7. Vi har sålt en sköldpadda. Den slog halvt ihjäl den andra, såe. Lika bra.
8. Jag har förlorat typ all den lilla färg jag hade. Nu är jag en blekfis igen.
9. Jag har inte Google+. Jag vill ha Google+.
10. Min ledighet från reklamutdelningen är över. Men äh. Cash. Förlåt, det här skulle vara negativt. Men det skiter jag i.



Mitt rum ser väldigt sterilt ut. Det är det inte. Bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0