En uppdatering! :D

Eeeeh. Låt mig bara få fråga en sak. Jag tycker om er, that's for sure, men varför läser ni bloggen oftare när jag inte bloggar än när jag faktiskt gör det? Det är inte så smart.

Idag bloggar jag för att det faktiskt har hänt något. Jag tvingade Johanna att umgås med mig ett tag. Vi satt vid ICA och tittade på folk som gick förbi. En medelålders man tittade jätteläskigt på oss för att vi sa saker som han antagligen tyckte var lite spec, hahaha. Vi promenerade lite. Fick lite social kontakt liksom.

Några av mina släktingar var här igår. De hade med sig min kusins pojkvän som var jätteläskig och glodde på mig hela tiden. *håller tummarna för att mina släktingar inte läser min blogg*
På torsdag kommer min moster hit. Ska bli lite skoj. Jag ska försöka att inte vara så blyg och faktiskt öva på min franska.

Jag fyller år snart! Det känns lite smått overkligt. 17 dagar eller något sånt. Sen i augusti ska vi ut på roadtrip, typ. Ska åka runt dit vinden för oss och landa på Frizon så länge vi känner för det. Så spontant och awesome. Mamma kommer flippa ut över vår brist på planer. Hihi.

Så såg jag ut förra året efter en vecka utan dusch och knappt någon sömn. Jäääättemysigt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅÅh längtar oxå efter våran roadtrip! can't wait! :D saknar dig<3

2011-07-14 @ 14:36:44
URL: http://overcurrent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0