Ah mon Dieu!

Godmorgon folks!

Jag har haft kul och inte bloggat. Blablabla orka ursäkta sig varenda gång! Ska sluta med det.

Jag var hemma hos Katrin i Marielund. Massa människor från Grön Ungdom var där också, och vi hade det jättemysigt. Älska Katrins hus! Man får plats med så mycket folk där. :D










Det roliga är att politiker aldrig kan sluta vara politiker. Haha.



Vi såg en film som heter Neverwas. Jag älskade den. Hade jag sett den själv hade jag nog gråtit. Men jag vet inte, det är mest sånt jag säger för att förklara att jag verkligen tyckte att den var bra.



Vi badade (eller ja, de andra badade, jag och Simon hoppade på bryggan istället), åkte båt, åt linssoppa, såg på film, snackade och sov. Faktiskt. Rätt så förvånande. Jag brukar inte sova när jag träffar folk.
Igår åkte alla till stan och lämnade mig i Marielund för att mamma skulle hämta mig där. Det tog typ två timmar. xD Men jag satt vid skuggan av ett träd vid järnvägsspåret och lyssnade på musik, så det gick ingen nöd på mig. (Hälsning till Katrin som kände sig taskig. Det var du inte. :D)

Mitt stora problem idag är att jag behöver duscha men inte pallar. That's a nice day. Mamma vill dra ut mig i skogen senare idag för en promenad. I Gottsunda också, av alla ställen. Men skogen är tydligen finare där. I don't get it, träd som träd, det är ju bara några kilometer härifrån. Men jag ser Sävjaskog varje dag så jag överlever kanske. Haha. Eller så ligger jag bara och sover istället. Men då får jag ångest, så det blir nog Gottsundaskog trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0