Heejloooo

Det är måndag och jag har geografi! :D

Jag har haft utvecklingssamtal och det gick bra, surprise surprise! Nu ska jag leta information om väder och klimat, och det är faktiskt svårt. D:< Men det löser sig nog snart.

Igår såg jag en halo runt månen! Hur coolt som helst ju. Håller på och kollar upp det istället för att ta reda på varför det bildas mer moln när det är lågtryck, men det handlar om natur och naturfenomen så jag tycker jag kan förlåtas.

Halo runt månen är tydligen ovanligt, HAH. Jag är bäst. Det orsakas av att solljus reflekteras av iskristaller. Ser man på. U didnt know that did u.


Kommentarer
Postat av: Viktorian

JULMUST FTW!

2011-12-05 @ 14:11:55
URL: http://viktorian.blogg.se/
Postat av: laura

No. I did not know that.

2011-12-06 @ 12:00:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0