You and I

Klockan är 9.40 och jag har haft min första foto-lektion. Kjell visade massa bilder på sitt sommarlov och snackade lite om vad vi ska göra det här året. Har fått lite ideer faktiskt.

Vad hände igår? Jag vet inte riktigt. Whatever, tror inte att det hände något särskilt.

Jo, jag skulle tydligen ha jobbat igår, enligt min chefs dotter. Tyckte hon att hon kunde berätta för mig kvällen innan trots att jag slutade klockan fem enligt schema. Men men. Jag vet inte när det blir av.

Nu vet jag inte vad jag ska säga mer, men jag kollade just på den här videon och ahmahgaaaad. Fett bra. Den är helt knäpp men awesome.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0