Folk ser vad du har skrivit men de glömde vad du sa

Idag är en dålig dag, så låt oss inte prata om den.

Igår var en bra dag. Jag slutade tidigt och hängde med Katrin på stan. Stalkade vår lärare bland annat. Hihihi.
Lyssnade på Åsa Romsons tal. Hängde med Katrin som sagt, men även Mattias, Jonas, Erik och Yuri (hoppas jag stavar rätt nu). Fett mysigt, vi satt vid ån och kollade på nazi-änder och hade kul. Sen drog vi hem till Erik och käkade spenat så att vi skulle bli starka innan vi gick till Domkyrkan och kollade på krönikespelen. Daniel var ju med bland annat. Riktigt bra faktiskt, skulle lätt vilja vara med någon gång.

Idag har jag ont i halsen för att jag skrikit på folk. Benjamin hällde just vatten över hela hallen och Jenny sa till Miriam att hon skulle vara nogrann med att be pappa om lov innan hon gjorde saker för "du är ju en tjej". Katrin facerapar mig och verkar inte vilja logga ut mig. S-tangenten funkar dåligt. Jag har reklam att dela ut. Jag har lyssnat på för många deprimerade sånger. Mitt hår är fult. Mina känslor säger emot sig själva och får mig att vilja uppfinna nån drog som jag kan injicera som gör en normal. Jag skulle kalla den "Normalspruta", sen skulle det finnas en "Normalspruta Extra" och "Normalspruta Ekonomi". Med olika effekter kanske. Fast det skulle ju bli motsägelsefullt om de var olika.

Ladies and gentlemen, let me introduce.....

Stiko Per Larsson. En ny artist som jag upptäckt. Jag han älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0