Glitter in the air

Vet ni vad jag stör mig på? Jo, när jag loggar in på blogg.se och minns att man inte kan blogga normalt via min iPad utan att använda den andra redigeraren och skit. Det suger. Tur att jag har lite koll på hur man gör.
Jaa men titta, jag kunde göra ett radbyte! Fy vad stolt jag är över mig själv.

Det suger att vara sjuk. Jag vill kunna göra saker utan att bli trött. Typ, prata? Typ, jogga? Såna saker.
Imorgon ska jag hämta ut mitt ID (äntligen) och dra till banken. Sen ska jag väl försöka plugga på trafikskolan lite. Dät wod bi najs. Annars händer väl inget speciellt den här veckan. Jag börjar skolan. Inget konstigt alls.

It's only half past the point of no return
The tip of the iceberg
The sun before the burn
The thunder before the lightning
The breath before the phrase
Have you ever felt this way?
- Pink

Godnatt nu. Måste vända dygnet rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0