Frizon

Jag är hemma igen. Vet knappt var jag ska börja för att det är så mycket som har hänt. Jag låter bilderna tala istället.



Tältet vi sov i. Det var kallt de flesta nätter (förutom när vi dansat halva natten). Bredvid oss fanns ett exakt likadant, haha. Creepy stalkers.



Bilen. Jag vet inte om jag ska älska den eller hata den. Men jag tror jag måste älska den. Den överlevde ju trots allt att vi tankade den med bensin trots att den äter diesel. Den överlevde hur många mil som helst av felkörningar. Puss på dej, bil!



Vi såg Looptroop. Det var gaaaaanska epic va.



Vi åt ganska onyttig mat ibland, men helt okej liksom. Den var i alla fall god. :D



Vattnet smakade konstigt. Jag, som mesig stadsbo, drack inte mycket vatten asså. Bara nog för att inte dö.



Fotbollsturneringen var awesome, som vanligt. Missade vem som vann dock :S



Vi hade vackert väder de sista dagarna. Jag har bränt min rygg :( Det har inte hänt på väldigt länge kan jag ju säga.



Sex-Max! XD Här häftade han fast sedlar på kroppen. Jag har ingen aning om varför, men jag tror han samlade in pengar till något gott ändamål eller nåt sånt. Fett äckligt.

Övriga random kort:












Och så skönhetsbilderna nu då. Haha!





Jag blev sjuk, så klart. Hade feber igår och dagen innan det. Nu är jag förkyld och ligger och snyter mig hela tiden. Men jag mår bättre nu i alla fall.

Skolan börjar på tisdag. Herregud, schemat. För det första så går jag helt olika beroende på vecka, så jag kan inte ens säga "jag går från 8.35 till xx.xx två gånger i veckan" för det är helt olika. Den här veckan gå jag i alla fall till tre på torsdag och 12.20 på fredag. Och det är en grej som är awesome, att jag alltid slutar tidigt på fredagar. Så, jag repeterar förra årets succé! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0