Say goodnight and go

Augusti nu. Sånt är livet.
Jag har försökt skriva på det här inlägget hela dagen men internet har inte funkat. Nu gör det det. Sweet.

Jag blev kidnappad igår. Janna, Lisa och Vicki tog med mig till Strängnäs. Jag hoppas de lägger upp sina bilder för jag tog inga. Bästa presenten var lätt ett block som de hade fyllt i. Så himla rolig och awesome.







Sen fick jag en t-shirt som det står meh på. Meh.



Och ett till block att skriva i fick jag också. Och massa att äta.
Jag gillar er. <3

"Janna, du skulle aldrig vara otrogen.... HAHAHAHA!"
"Meddelar honom att du har tur, för du råkar ha en ketchupfetisch."
"Du kan få pappan."
"Ha helst ett linne under, annars kan det bli för utmanande enligt rektor John."
"20.00, polisen tar Lisa."


Just nu sitter jag i min säng på dubbla madrasser. Jag fattar inte varför jag inte kommit på den idén förut. Jag ska se imorgon hur bra min rygg mår. Förhoppningsvis mycket bättre än vanligt! :D

Godnatt sweethearts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0