Pepp tjej

Jag har nyss blivit fotograferad! Haha, fy vad kul det var. Det var inte det vanliga "le och se glad ut", utan först fick vi ta det vanliga klassfotot, sen fick vi ta jättefula gruppfoton. Vi försökte bygga en pyramid, det gick inte. Sen gjorde killarna nåt gay (jag hatar att använda det ordet på det sättet men det var liksom temat på det här fotot, sååååe). Sen fick vi ta de egna fotona och fotografen var asskön. Var värsta pepp och hade till och med en fläkt med sig, så man fick ta värsta Carola-bilderna. Fast jag vägrade fläkten på grund av min lugg. Skulle ha sett cp ut.

Okej, jag tror jag överanvänder ordet "värsta".

Jag är fett hyper nu. Spelar Zombie Lane och dödar clowner. Haha, jag kom ihåg när Viggo upptäckte det spelet och vi tyckte hon var knäpp. Nu spelar man det varje dag liksom.

Snart ska vi ha en föreläsning i religion. Yay. Jag är den enda människan på jorden som gillar föreläsningar. Kul för mig. :D


Det jag inte är pepp på är att jobba idag, imorgon OCH på onsdag. Jag hatar hur min chefs dotter tror att hon kan bestämma när vi ska jobba utan att fråga i förväg, utan att låta mig få komma med förslag. Jag tänker leta efter ett nytt jobb på grund av henne. Hemskt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0