Crazy people are the perfect subjects. They talk; nobody listens.

Godmorgon!

Jag såg Shutter Island igår kväll. Helt mindfucking i stil med Inception, fast mycket mer förvirrande. Vad var sant och vad var inte sant?!? Mamma och jag har nästan bråkat om det. Hon vägrar inse att det inte finns flera olika svar på vad som var sant och envisas med att hålla sig till en grej fast det finns saker som säger emot det, precis som det finns saker som säger emot att slutet skulle vara på det andra sättet. GAAAAH.

Jag har jätteont i halsen idag. Höll ju på att bli frisk ju :( Så idag ska jag bara ta det lugnt. Chillaaaaaa.



AAAAAAAAAH hittade just den här bilden och dog. Varför var det viktigt? safejöaneaergönaeroignreogne min hjärna goes mad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0