Helt himla lost kan man vara, om man vill!

Nä okej. Hej.

Jag har världens kramp i mitt ben. Jag fick liksom för mig att jag skulle ta en långpromenad, så jag gjorde det. Jag gick till Nåntuna, tog in på en stig jag aldrig gått på förut, och hoppsan, den stigen gick visst runt hela Nåntuna och hela Vilan. Det var skitkul, trodde jag gått vilse ett tag (jaa, jag tycker faktiskt att sånt är kul). Jag vet inte hur många kilometer jag gick allt som allt, men... 5 kilometer? No clue, men vi chansar på det. Det är inte så långt egentligen, egentligen, men det gav mig kramp.





Domkyrkan. Ser ut som en målning.



Jag vet inte vad jag vill säga med det. Ge er en inledning kanske. Vara lite spontan. Hej, det här är en bra dag! Vete sjutton varför, men det är det. Det är slutet på dagen som räknas och just nu är jag glad. ----> Bra dag!

Det är lov people! Äntligen. Okej, jag gick på tre lektioner förra veckan, men ändå. Nej fyra! Hahaaah!!! Och veckan innan....heh. Ingen aning. Men nu, när jag inte antas plugga, vad gör jag? Pluggar. Inte mycket, men jag har faktiskt gjort klart en uppgift, och det har bara gått en dag. Vad ska jag dra för slutsats av det? Att jag hatar att bli tillsagd att göra något? Maybe.

Imorgon ska jag träffa Vicki och plugga teori på körskolan. På onsdag ska jag träffa henne igen + Lisa och Jakob. Jag är redan jättetaggad. :D



Godnatt! Köpte för resten biljetten till Frizon idag. Yezzz.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tackar, din blogg är inte så pjåkig heller :D♥

2011-04-18 @ 23:54:42
URL: http://rebeccahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0