Sweet dreams are made of Gudrun Schyman

Jag har drömt så många sjuka saker på senaste tiden. Igår drömde jag att jag skulle bli bortgift med min gamla kemilärare, och bara för att protestera så gick jag och satte mig i ett hörn där pappa sa att djävulen bodde. Inget konstigt alls. Några nätter innan det drömde jag att jag och Katrin var på en gudtjänst i en lada någonstans där Gudrun Schyman predikade, och hon sa så fina saker så jag började gråta. Men det var innan hon tog fram sina megastora oranga solglasögon à la Elton John och försökte skrämma oss.
Jag har drömt en massa om rulltrappor också, och om ett par tvillingar som jag inte har träffat sen jag var åtta. Lite galet.



Lägg märke till EXTREMT och DOFTANDE. Liksom, sen när bestämdes det att cigaretter doftar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0