List It!

Okeeej. Jag tänker testa om jag klarar av en sån där lista. Förra gången jag försökte klarade jag det i fem dagar eller så. Men det här verkade rätt kul ju. Så vi kör på den.

Dag 1 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 2 – Senaste gången du festade i detalj
Dag 3 – Dina syner på droger och alkohol
Dag 4 – 10 intressanta fakta om dig själv
Dag 5 – Ditt stjärntecken och hur bra det passar in på dig
Dag 6 – Musik
Dag 7 – Sätt din spotify spellista på shuffle och skriv de först tio låtarna som kommer upp
Dag 8 – Ett ställe du skulle vilja åka till
Dag 9 – Hur du har förändrats de senaste fem åren
Dag 10 – Någon i din närhet du beundrar och varför
Dag 11 – Någon känd person du beundrar och varför
Dag 12 – Ett foto som gör dig glad
Dag 13 – Vart du vill vara om 10 år
Dag 14 – Någonting du är stolt över dig själv för
Dag 15 – Bilder på fem killar du tycker ser bra ut
Dag 16 – Din favorit serie på tv
Dag 17 – En gammal bild och en ny bild på dig
Dag 18 – Dina åsikter om kärlek
Dag 19 – Vad du har i din handväska
Dag 20 – Det här får dig att må bra
Dag 21 – Någonting du ångrar
Dag 22 – Dina tankar om vad som händer när man dör
Dag 23 – Film
Dag 24 – Din favoritblogg
Dag 25 – Berätta om dig själv
Dag 26 – Staden du är uppväxt i
Dag 27 – Ett minne du aldrig kommer glömma
Dag 28 – En bild på dig och en/flera vän/vänner
Dag 29 – Varför du började blogga
Dag 30 – Det bästa och sämsta den här månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0