Energybooooooost! (Är det bara jag som tycker att o:ena inte bildar en rak linje? Hjälp, jag är dyslektiker. Eller nåt.)

Hörrni, vet ni vad jag gjorde idag? Jag var en busig tjej och skolkade från skolan för att lyssna på en föreläsning med Maria Wetterstrand. Tihi. Hon var jättebra, fast det var en väldigt kort föreläsning. Jag blev typ chockad när det tog slut. Aa, i alla fall. Hon pratade om goda exempel och tog Nalle Puhs värld som exempel hela tiden. Heaven. Sen sa hon en rolig mening en gång som jag skrev upp:

Jag säger inte "Här har vi ett stort problem", utan "Här finns stor potential till förbättring".

Lol. Så där ska jag tänka. Nu skrev jag lol. Nu kommer Janna kommentera "gubbe ropar på hjälp" och tycka att hon är rolig. Och nu ramlade mina högar med reklam. Hej random inlägg. Men jag har lite, ööh, det där ordet, öööh, det där som man har när man inte har knarkat på länge. Jag tänker ambivalens, men det är inte rätt ord. Abstinens var det ja. Jag gick liksom och la mig klockan tio igår för att mamma tagit datorn så att jag skulle sova. Funkade rätt bra xD Jag sov gripandes 10 timmar! Jag har inte sovit så länge sedan jag hade influensa. Alltså, senast halv elva ska datorn dö. Nu kommer jag äntligen få sova. Men jag hinner inte skriva så mycket, eller jo det gör jag ju. Jag vet inte vad jag brukar göra halva nätterna. Aja.

Det här bli långt känner jag. Men det går så bra så.

Just det, efter föreläsningen cyklade Katrin till skolan och jag gick runt på Myrorna med Sofia och Mattias. Jag och Mattias försökte hitta solglasögon men det gick inte så bra, i stället hittade Sofia ett par skor. Och något mer. Hm.

Sen hittade vi Erik som cyklade runt och tog med honom till Stora Torget där vi hittade Sofias kompis, och vi satte oss och åt glass och pratade om allt möjligt. Sen drog jag hem runt fyra. Värd dag helt enkelt!

Jag kanske har nationella prov i franska i morgon. Muntligt. Jag kommer dö. Hejdå MVG.

Det är Valborg på lördag! Alltså jag hoppas att det blir kul. Jag har liksom gått runt och byggt upp värsta förväntningen i typ ett halvår, lite onödigt för det blir ju aldrig riktigt som man tänkt. Men det bli nog bra trots allt. Fast det ska bli kallt. 11 grader. Vad är det här för stil?! Det har liksom varit 15-20 grader i mer än en vecka och nu ska det bli 11??! Mamma berättade att det ska bli snöblandat regn nästa vecka. Jag hoppas hon ljuger. Snö i maj är aldrig någonsin okej!

Nu ska jag läsa andras bloggar och kolla om de har något liv och sen ska jag sova. Alltså skrev jag det där? Wow, sova. Snacka om random sak att göra på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en bra dag

2011-04-28 @ 23:34:54
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0