Dag 7 – Sätt din spotify spellista på shuffle och skriv de första tio låtarna som kommer upp

Vilken lista tänker jag då... Jag har ju 50 listor att välja på! Men jag tar typ den listan jag brukar lyssna på mest.

1.
Lady Gaga – The Fame
2. Flyleaf – This Close
3. David Archuleta – Crush
4. Darin – Can't Stop Love
5. Superchick – One More
6. Dead by April – What Can I Say
7. Jay-Z – Young Forever [Jay-Z + Mr Hudson] - Explicit Album Version
8. David Cook – Permanent
9. Movits! – Det vete fan
10. Melissa Horn – Sen en tid tillbaka

Hah, snacka om random. Darin vs. Flyleaf liksom.



Hahahahahaha! Pinsamt att jag har honom på min lista överhuvudtaget, men den där låten är faktiskt väldigt fin. Lyssna på den.



Den här människan kan ju ta och sluta vara så snygg!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0