Dag 6 – Musik

Musik är något av det viktigaste som finns i mitt liv. Det inspirerar mig, gör mig glad när jag är ledsen, sätter ord på mina känslor, gör mig modig när jag är svag, ger mig nya idéer och synvinklar och får mig att dansa. Jag önskar att jag hade varit musikalisk. Nu är jag inte det, jag får vara bra på annat istället, men om jag fick bestämma något jag skulle ha i nästa liv så skulle det vara musikalitet. Om det ordet ens finns.

Mina favoritlåtar just nu:

1. LMFAO – Party Rock Anthem
2. Emil Jensen – Lite väl John och Yoko
3. Owl City – Alligator Sky
4. Moby – Porcelain
5. Looptroop – Fort Europa
6. Katy Perry – E.T. (feat. Kanye West)
7. James Blunt – If Time Is All I Have - Acoustic
8. James Blunt – No Tears
9. Jennifer Lopez – On The Floor
10. Loreen – My Heart Is Refusing Me



EVERYDAY I'M SHUFFLIN'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0