Dag 4 – 10 intressanta fakta om dig själv

Vem är jag att säga vad som är intressant? Det jag tycker är intressant kanske inte andra tycker är intressant. Doh.

Men okej. Några grejer.

1. Jag är lite störd.
2. Jag har sju syskon.
3. Jag tycker om dig.
4. Jag vet ingenting och vet alltså allt. (se #1)
5. Jag ska dra ifrån Sverige när jag är klar med gymnasiet.
6. Jag har 10 fingrar.
7. Jag kan lyfta på hårfästet med hjälp av öronen och pannan. (se #1)
8. Jag kan inte simma speciellt bra.
9. Jag har inte varit en duktig tjej i år.
10. Jag är jättejättehungrig. Och den här listan ger ingen rättvis bild av mig. Men det gör inget.

En bild på mig och Johanna i Västerås. Gwahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0