Dag 2 – Senaste gången du festade i detalj

Ja ni.... Ja ni. Haha. Är ni redo? Då kör vi.

Det var i Västerås, på Johannas lilla fina internat, haha. Jag hade bestämt mig för att inte dricka någonting, men jag mådde så himla dåligt och kände att jag skulle bli världens tråkigaste varelse om jag inte drack. Så. Jag och Janna var inne hos hennes granne, som är från Tjeckien (minns inte namnet). Vi gick in och ut och fram och tillbaka och jag vet inte riktigt vad vi gjorde. Jo, vi satt inne i Johannas lägenhet tillsammans med en annan tjej och kollade på bilder på en kille som hon gillade. Sen började festen, typ.

Det var sjukt många människor inne hos hennes granne, det var askul! Alla dansade, jag var väldigt full... xD Och jag tänker inte berätta allt i detalj. Sådeså. Men jag typ, dansade på bord. Satt och tittade i Johannas klädkatalog med en tjej. Vi rev ut bilder och lade i våra behåar. Jag sprang runt och snackade med alla. Och det är väl det jag minns som jag kan berätta! :D

Jag däckade klockan halv tolv. Sen vaknade jag lite då och då och var jätteorolig för Johanna, jag vet inte varför men jag fick för mig att jag var tvungen att beskydda henne. I några timmar var jag och Johanna i hennes lägenhet tillsammans med typ fem killar, jag vet inte riktigt vad de gjorde för jag var rätt död. Klockan tre gick alla hem och Johanna och jag somnade. Tydligen låg jag och sparkade på henne hela natten så hon fick lite damp.

Det var festen det! Den roligaste festen ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0