Dag 12 – Ett foto som gör dig glad

Just det, den där listan hade jag halvt glömt bort. Men I'm back sweeties!
Ett foto som gör mig glad? Ett foto? Meh. Jag har ju massor. Fett fuskigt. Jag gör som jag vill och bombar.



Jag och Victoria hade så kul på kemin, biologin, fysiken och hemkunskapen när vi var dvärgar. Lovar.



En galen Lisa på ett tåg från Stockholm.



Mina bästa vänner.



Både för att det är i Paris och för att det är en person som jag verkligen tyckte om. Jag har inte träffat henne sen oktober. Det suger en aning :(



Hahahaha nallen! xD



Sommar <3



"Anna-Bella!"



Emelie är alltid så jävla djup.



Den där totalt awesoma Kulturnatten!



Bilden påminner mig om Jannas och mina promenader. De ägde alltid. Nu när man tänker tillbaka på det så var vi extremt pinsamma och efterblivna och hade inget liv, men det var mysigt i alla fall.



Hahahaha. Lundström älskar Jag <3



Mitt och Katrins flum.



Jag och min bästis <3



Mina bästa vänner igen!



Det där är nog ett av mina finaste minnen. Sommaren -08, i.....Gävle, nånstans.



Gotta love Elin asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0